Sunday, November 19, 2006

Dinner Bagan Lalang






Yang nie pasti korang takkan lupa.................

yalah pasal makan sapa boleh lupa....

aktiviti shift C diteruskan ngan dinner kat bagan lalang....

kat sanalah kita dapat pastikan siapa sebenarnya....

Heavyweigt campion, Lightweigt campion dan Dietweigt campion.

Lagi Sorang Teman Lama






Nie pun lagi sorang teman kita yang jauh dimata....

Bila agaknya kita boleh berkumpul macam dulu....

mungkin suatu hari nanti agaknya................tapi bila??????????????

Teman Lama






Masih ingatkah lagi dengan geng2 kita nieeee....

Walaupun berjauhan namun dekat dihati...

kita doakan semoga teman2 kita ini berjaya..

bukan apa...kalau dah dapat keje best2 nanti jangan lupakan kita dah leeeeee...

Kenangan Di Teluk Batik








Masihkah korang ingat saat2 ini...


Bersama-sama menyediakan makanan sebelum turun kelaut untuk bertelur eehh... mandi daaa.. main polo air bagaikan sukan olimpik dan acara makan bagaikan sukan komanwel... heheheheee

Flextronics Geng


Masih ingatkah lagi gambar ini...

kenangan bersama di Teluk Batik.

Begitu cepat masa berlalu, sedar2 geng2 dah berpecah.

Moga2 saat begini akan kembali semula, seronok geng...

Assalamualaikum wbt.....


Selamat Datang kepada yang sudi masuk ke Laman web saya....